måndag 9 september 2013

Uppdatering, männen

Okej, vad har hänt sen sist? Recap:
- Killen jag låg med hörde aldrig av sig. Nu pratar vi aldrig mer om det.
- Jag har blivit blixt/dödsförälskad i en fransman ("Fransmannen"), sinnessjuk på köpet och allt vad det innebär. Han refereras numera till "he who must not be named". Obs, vi sågs alltså aldrig.
- Jag bjöd ut Janne på en dejt för att ta fokus från mannen ovan, men ångrade mig när jag såg honom dansa till reggae. Nu bor han i London.
- Jag umgås med ett av mina ex igen (Uppsala). Vi träffades en natt på fyllan och han trodde att vi skulle ligga med varandra. Jag sade att det aldrig aldrig någonsin kommer hända, han blev sur men kom över det rätt fort och sedan dess har vi träffats som vänner. Det är förvånansvärt trevligt.
- Konstnären har kommit hem, vi hörs lite sporadiskt och nu har vi också setts. Jag eh, drömmer om honom och började dagen med att tråna till en bild av honom (som jag tagit). Mailade honom för cirka en minut sedan.
- Jag har registrerat mig på en nätdejtingsajt (den "smarta") men jag tycker att alla verkar så jävla töntiga?

1 kommentar: