tisdag 2 april 2013

Ångest/ångesten

Ja hallå ja. I lördags var jag väldigt full. Jag drack bubbel och vitt vin från pet (inne på klubb) och beställde en vodka-shot i en utomhusbar. Annat som hände: var en jävla idiot. Gick fram till en kille jag tränar med och inledde med att förolämpa honom. Typ "du är så jävla otrevlig, jag har tänkt på det" och avslutade med att fråga om han inte skulle med mig hem?!?!?! Detta till en kille jag inte har det minsta intresse av. Han svarade med kompakt tystnad (obs FÅR PANIK BARA AV ATT SKRIVA DETTA NÄR JAG MINNS HANS FACE), jag sade "du kan ju vara soft med detta nästa gång vi ses, för vi kommer ju ses snart, HEJ!". Ridå.

Alla ni som tror att jag är "obrydd", herregud vad fel ni har. Jag ältar mer än någon annan jag känner. Ser mitt (fylle)jag utifrån liksom, vad jag sagt och gjort och får ångestkramper. Fysiskt alltså, det kryper i hela mig. Jag kommer aldrig skratta åt detta, för det är inte det minsta kul. Jag är helt omdömeslös.

Och jag måste byta klubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar